HU EN
Arizona Sunshine
2019. 03. 19.

Napsütés, sivatag, Arizona és a virtuális valóság - ennyi kell csak ahhoz, hogy egy hihetetlen akciódús, ugyanakkor hátborzongató élményben lehessen részünk. Akik szeretik ha az adrenalin pumpál bennük, és a fegyver markolatát szorítva leszednek egy-két zombit, azoknak ez lesz a tökéletes VR játék, ami nem más, mint az Azizona Sunshine!

HTC Vive VR szemüvegen keresztül beléphetünk az arizonai bánya területére és kideríthetjük, mi történt ott. Több nehzéségi szinten vehetjük fel a küzdelmet az élőholtak ellen. Ugyan néha csak páran kószálnak az elhagyatott kocsik között, alkalmanként megrohamoznak minket és a legügyesebb lövészeket is próbára teszik. Akik úgy érzik, hogy nem vágynak nagy kihívásra, csak egy kis félelmetes élményre, mintha csak egy horror filmbe lépnének be, azoknak lehetőségük van könnyű fokozaton játszani, ahol tényleg gyerekjáték az egész, ám a virtuális valóság hatása nem gyengül. Azok viszont, akik úgy gondolják, hogy nekik igenis nagy az a bizonyos dolog, belevethetik magukat a sűrűjébe és nekiállhatnak a legnehezebb fokozaton, ami a valódi élményt tükrözi, ugyanis itt ha meghalunk, game over, vége a játéknak kezdhetjük teljesen előlről.



Ehhez a módhoz mindenképpen érdemes magunkkal vinni egy társat, aki legalább olyan elvetemült, mint mi. Így hát ha a partnerünk megvan, akkor a vr foglalásokat érdemes több főre leadni és megtisztítani Arizonát a zombiktól. A többjátékos mód miatt az Arizona Sunshine tökéletes csapatépítésre, hiszen az együttműködést, egymás támogatását és az osztozkodást is fejleszti, ugyanis a játéban limitált mennyiségű lőszert kapunk, ami azt jelenti, hogy ha nem osztjuk el egymás között megfelelően a felszerelést és a muníciót, akkor hamar bajba keürlhetünk. Többféle fegyverünk lehet, amiből egyszerre kettőt tarthatunk magunknál plusz a kisebb kiegészítők, gránátok, extra töltények és miegymás. Fontos, hogy jól mérjük fel, ki milyen fegyvert kezel jobban: vannak erősebb, de nehezebben kezelhető fegyverek, vannak, amik közelebb hatékonyabbak és vannak, amik kimondottan csak távolra jók. Ha olyan valaki kezeli a távcsöves puskát, aki rosszul céloz, a társa akit fedeznie kellene, komoly bajba kerülhet.
Ez persze nem csak a kampány módra igaz, az úgynevezett "horde mode" -ban szintén érvényes mindez, sőt talán még inkább oda kelll ezekre figyelni, hiszen itt akár négyen is játszhatunk egyszerre és egy kisebb tábort kell megvédenünk a folyamatosan érekező zombiktól. A HTC Vive VR szemüvegeket felvéve 3 másik társunkkal együtt a bekalibrált térhez arányosított helyen tudunk a virtuális valóságban szabadon mozogni és minél tovább kitartani az élőholt horda ellen. Itt nincsen külön nehézségi szint, folyamatosan nehezedik, ahogy haladunk egyre előrébb az időben, minél tovább tartunk ki annál jobb fegyvereket kapunk, de annál szívósabbak is a zombik. 
Nagyon sok játék elérhető a Bad Chicken VR center listáján, de a HTC VR játékok közül talán ez a legjobb, a grafikája kiemelkedő.
A történet végigjátszásához nagyjából kettő órára van szükség, beleszámólva az elakadásokat és a rejtvények megfejtését is. Nem kell aggódni, nem nehezek, éppen csak annyira, amennyire szükséges. Természetesen ha valahol nagyon nem találjuk merre van az előre, a játékmesterek segítenek és elnavigálnak minket. 
Ez lenne hát az Azriona Sunshine HTC Vive VR játék, az egyik legjobb virtuális valóság élmény, amit a horror/akció kategória nyújtani tud. Összeségében egy nagyon szépen kidolgozott, izgalmas és félelmetes alkotás lett, amit, ha elég bátrak vagyunk, nagyjából két alkalom lefoglalásával akár egyszerre is kivégezhetünk egyedül. 

2022-re mindent visz a VR?
Valve-Index
Mindenki megtalálja kedvenc játékát
MEGNÉZEM A JÁTÉKOKAT
Ez is érdekelhet
Virtuális valóság technika segíti a gyermeksebészek munkáját a Semmelweis Egyetemen
Virtuális valóság technika segíti a gyermeksebészek munkáját a Semmelweis Egyetemen
VR szemüveg újdonságok 2024-ben
VR szemüveg újdonságok 2024-ben
Venni vagy nem venni - itt az Apple Vision Pro reklámja
Venni vagy nem venni - itt az Apple Vision Pro reklámja